קלין סיטי שירותי ניקיון ואחזקה חרטה על דיגלה:
מחויבות אישית של המנכ"ל ומנהליה לדרישות ותיקני האיכות של החברה.
עמידה בדרישות הלקוחות לשביעות רצונם המלאה.
עמידה בלוח זמנים לפי דרישת הלקוח.
מינימום זמני המתנה למתן שירות.
שימוש בציוד , באמצעים ובחומרים מהטובים והמובילים בענף.
התחייבות למחירים הוגנים ללקוחותינו.
טיפול מהיר ואיכותי באירועים חריגים וביצוע פעולות מתקנות בהתאם.
ניהול בקרה, פיקוח ומבדקי איכות .
השתלמויות והדרכות מקצועיות לעובדים, לקידום וייעול הרמה המקצועית .
עדכון שוטף של העובדים לגבי התקנים והתקנות המעדכנים מעת לעת.
סקרי שביעות רצון תקופתיים לקוחותינו, כמדד לאיכות השירות הניתן ע"י עובדינו.