צרו קשר
ּ

ניקיון לאחר שיפוץ

אתם אחרי שיפוץ ולא בטוחים איך להפוך את הכאוס לבית מסודר שניתן יהיה לחיות בו? חברה המספקת שירותי ניקיון דירה לאחר שיפוץ זו התשובה הנכונה עבורכם. חברות אלו מחזיקות צוות מקצועי ומיומן אשר יודע בדיוק באילו חומרים עליו להשתמש על מנת להסיר גם את הכתמים העקשנים ביותר בצורה שלא תזיק למשטחים או רהיטים. חברת קלין סיטי- שירותי ניקיון ואחזקה שמחים לעמוד לשירותכם ולהחזיר את הבית למצב נקי ומסודר שניתן יהיה לחיות בו.

ניקיון דירה לאחר שיפוץ – מה חשוב לדעת

ניקיון דירה לאחר שיפוץ זו משימה לא פשוטה בכלל. גם אם תנסו להתחיל את העבודה בכוחות עצמכם, מהר מאוד תגלו כי ישנם כתמים עיקשים שמסרבים לעזור ולא משנה כמה מסיר שומנים או אצטון שפכתם.

  • רגע לפני שהשיפוץ מסתיים מומלץ להתחיל לחפש חברת ניקיון שתוכל לעזור לכם מיד בסיומו. אין סיבה למתוח את הזמן לאחר סיום השיפוץ כשיש חברת ניקיון אשר יכולה לעזור לכם לחזור לשגרת חיים נקייה באופן מיידי.
  • שוחחו עם מספר חברות שונות. השוו מחירים ואת אופי החברה. בדקו אילו שירותים החברות השונות מציעות לכם.
  • וודאו כי החברה מבינה את אופי העבודה אשר עליה לבצע. חברה שמעולם לא התעסקה עם ניקיון דירה לאחר שיפוץ, סביר שלא תעשה את העבודה כמו שצריך.
  • וודאו כי החברה אכן מקצועית והם מספקים את כל החומרים הנכונים והבטוחים לעבודות הניקיון.

ומה לגבי הרצפה?

במיוחד לאחר שיפוץ אתם עלולים לגלות כי הרצפה שלכם נמצאת במצב קשה והמרצפות כמעט וזועקות לעזרה. חברת קלין סיטי- שירותי ניקיון ואחזקה יכולה להציע לכם פוליש לרצפות. כך תוכלו להעניק לרצפה שלכם את הברק מלא החיים שמגיע לה. לאחר השיפוץ על הרצפה מצטבר אבק רב, טיח ולכלוך. פוליש ווקס יבטיח כי הרצפה תנוקה מכל הלכלוכים העקשנים ביותר ותוסיף שכבה מבריקה שתגן על המרצפות. במידה והניקיון לא יתבצע כראוי הלכלוך כלול להמשיך ולהצטבר ואתם עלולים לגלות כתמים שאתם לא מצליחים לנקות.

ניקיון דירה לאחר שיפוץ

 

 

ניקיון לאחר שיפוץ

שירותי ניקיון לאחר שיפוץ הם בדיוק מה שאתם צריכים לאחר שסוף סוף הדירה או המשרד מוכנים. אין סיבה להתחיל לקרצף את הרצפות בכוחות עצמכם בניסיון נואש להיפתר מכתמי צבע. חברת קלין סיטי- שירותי ניקיון ואחזקה ישמחו להעמיד לשירותכם את הצוות המקצועי שלהם על מנת שאתם תוכלו לזכות בראש שקט ובית נקי מדאגות וטייח של שיפוצים.

למה צריך ניקיון לאחר שיפוץ ?

שיפוץ הוא תהליך מורכב ולרוב ארוך, כשלעיתים קרובות הוא גם מלכלך מאוד. כך שלאחר שסוף סוף קיבלנו את הבית חזרה לידיים שלנו, בין אם אחרי תיקון קטן או בין אם מדובר על חידוש של הבית כולו, הרי שהגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהחליט איך מטפלים בכל הלכלוך שנוצר לאחר השיפוץ. לאחר שיפוץ אתם תגלו כי הלכלוך אשר הצטבר הוא לא כמו לכלוך ביתי רגיל.

  • מדובר על לכלוך מאסיבי שנדבק לקירות, רצפה ואפילו לרהיטים.
  • לאחר שיפוץ יש צורך לעבור גם על תריסים, זכוכיות וחלונות שעלולים להיות מוכתבים בצבע וסיליקון.
  • חדרי אמבטיה יכולים להיוותר עם כתמים של דבק קרמיקה או שאריות מלט לבן קשיח.
  • הרצפה גם עלולה לספוג נזקים בצורת טייח או רובה.

כל הגורמים האלו דורשים התייחסות מיוחדת מצד צוות ניקיון מקצועי שיספק לכם שירותי ניקיון לאחר שיפוץ. חברה מקצועית יכולה לעזור לכם לדאוג לניקיון של הבית בצורה איכותית ובשימוש בחומרים המיועדים לסוג ספציפי של ניקיון זה.

ניקיון לאחר שיפוץ

תם ונשלם השיפוץ, ומה עכשיו? להתחיל לנקות לבד או לשכור את שירותיה של חברת ניקיון? בעוד רבים עלולים לשקול להתחיל לנקות לבד, זו ככל הנראה לא התשובה הנכונה. במיוחד לאחר שיפוץ רציני אתם עלולים לגלות כתמים עקשנים שדורשים חומרים מיוחדים על מנת להסיר אותם בהצלחה. אך לא די רק ברכישת החומרים המתאימים, לעיתים יש צורך לדלל אותם ובאופן ככלי עליכם לדעת איך להשתמש בהם בצורה נכונה ולהתאים אותם למשטחים השונים. חברה איכותית ומנוסה כמו קלין סיטי תוכל לנקות כל מבנה לאחר שיפוץ ללא פגע.

ניקיון לאחר שיפוץ

 

אחת התקופות העמוסות והלחוצות ביותר בחייו של אדם היא תקופת השיפוצים. היא דורשת מכל אדם להיות עם אצבע על הדופק לכל אורך התהליך וגם בסיומו אתם עתידים לגלות כי העבודה עדיין לא הסתיימה. ניקיון לאחר שיפוץ הינו חיוני לשם השבת הבית או המשרד שלכם למראה החדש והמעוצב שלו, כך שאנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם חברת קלין סיטי כבר היום ולהבטיח את השלמת משימה זו על הצד הטוב ביותר. חברתנו תשמח לעמוד לשירותכם בכל ולהסיר גם את הכתמים העקשניים ביותר בצורה המקצועית והבטוחה ביותר אשר לא תגרום לנזקים על גבי המשטחים החדשים.

לא מתמודדים לבד עם ניקיון לאחר שיפוץ

בסיומו של השיפוץ רבים עשויים לגלות כי ביתם או משרדם מלא באבק, טיח, כתמי צבע ועוד לכלוך שלא ניתן יהיה להסיר באופן עצמאי. לאור עובדה זו מומלץ יהיה לפנות אל חברת ניקיון מקצועית ואמינה אשר תוכל להשלים את מלאכת ניקיון לאחר שיפוץ בצורה היעילה והאיכותית ביותר, כך שאתם לא תאלצו להתמודד עם משימה זו בכוחות עצמכם.

נקודה זו תקפה בין אם ערכתם שיפוץ בבית או במשרד שלכם. כך או כך, הכתמים העקשניים אשר יימצאו במקום יזדקקו לטיפול על ידי חומרים מיוחדים, אלו דורשים את התייחסותם של אנשי מקצוע מנוסים בתחומם. זאת על מנת שיצליחו להשלים את משימות הניקיון הנדרשות בצורה היעילה ביותר, ומבלי לגרום לנזקים למשטחים השונים עליהם יהיו מיושמים.

כלל שירותי הניקיון הדרושים לכם

חברת קלין סיטי מספקת קשת רחבה של שירותי ניקיון אשר יכולים לספק את המענה המושלם בעבור כל אדם. בין אם מדובר על ניקיון לאחר שיפוץ או אפילו ניקיון על בסיס קבוע של בתים, משרדים או מוסדות, הרי שחברתנו תעמוד לשירותכם בכל עם הציוד וחומרי הניקיון המובילים והאיכותיים ביותר. צרו קשר עם חברתנו עוד היום והצוות המקצועי שלנו יספק בעבורכם את המענה האיכותי ביותר לכלל צרכי הניקיון שלכם.

לא רק מבטיחים מקיימים!

למעלה

השאירו כאן את הפרטים ונחזור אליכם

ּ